assalamualaikum readers..! welcome to my ♥ Diaries Keyboard ♥ .. siapa yang tak suka,, boleh cepat-cepat pergi dari page ini ok.. siapa yang singgah and nak baca post ini,, terima kasih diucapkan.. actually,, blog nie macam diaries harian aku laa.. juz tak private n semua orang boleh baca.. to you all's,, enjoy read my blog..

Friday, June 8, 2012

Rahsia Warna Kegemaran Kaum Hawa..

Assalamualaikun saudara saudari cikebum cikebum.. hahaha.. :D

Apa khabar readers2 yg d kasihi n d sayangi sekalian?? harap2 sume dlm keadaan baik ye.. *tadah tgn n b'doa* :)
post kli nie x de kaitan dengan jiran sbelah rumah aku,, depan rumah atau pun belakang rumah.. post nie hanya untuk d kongsi bersama readers semua.. this my next post.. about rahsia d sebalik warna kegemaran kaun hawa.. enjoy read my blog.. :))


Semua orang pasti mempunyai warna kegemaran. Tahukah korang bahawa warna kegemaran dapat mempamerkan watak korang?
Berikut adalah personaliti mengikut warna kegemaran korang::

Rahsia Warna Biru

Jika korang suka warna biru,, korang tergolong sebagai pemurung dan selalu bertindak pasif dalam banyak hal. Mendambakan ketenangan dan ketenteraman. korang selalu mendapat kesulitan dalam pergaulan. 
Begitu juga dalam bercinta kerana korang lebih cenderung menyembunyikan perasaan.

Rahsia Warna Hijau
Warna kesukaan korang hijau, maka korang tergolong dalam golongan yang sangat romantik, menyukai keindahan, menyenangi alam dengan udara yang nyaman. korang adalah seseorang yang selalu memegang prinsip. Dalam hal bercinta korang mengidam-idamkan calon teman hidup yang penuh toleransi dan dapat dipercayai.

Rahsia Warna Kuning
Kesukaan korang warna kuning menandakan bahawa korang memiliki sifat optimis. korang seorang periang dan senang bergaul, tidak memiliki penampilan yang muram. Sifat tolong-menolong selalu ada dalam diri korang, kerana menolong merupakan suatu kewajiban mutlak bagi korang. korang jnz orang yang tidak pernah meremehkan siapa pun jua, walaupun seseorang itu lemah dan bodoh.

Rahsia Warna Ungu
Jika warna Ungu (Violet) menjadi warna kegemaran korang maka korang adalah seseorang yang benar-benar luar biasa. Dalam menghadapi masa depan anda tidak pernah ragu-ragu, apa yang dikerjakan korang adalah yang terbaik. korang pandai mengikuti perkembangan zaman. Dalam bercinta, hanya merekalah yang kuat mental yang dapat mendekati dan menjadi kekasih korang.



Rahsia Warna Putih

Jika korang menyukai warna putih, maka korang adalah orang yang dilahirkan ke dunia dengan sempurna, banyak orang mengagumi korang kerana sifat anggun, sifat idealis dan moral korang yang teramat tinggi. Tak pernah angkuh, senang menolong siapa saja yang memerlukan bantuan korang.

Rahsia Warna Hitam
korang sangat lincah dalam hal-hal tertentu saja. Jika korang berada dilingkungan yang tidak disukai, maka korang akan menjadi murung. korang selalu tampil menarik dan rapi. Ramai orang cuba mengejar dan merebut cinta korang.

Rahsia Warna Merah
korang seseorang yang sangat berwibawa. Walaupun sering kali bergaul dan bersosial dengan lawan jenis tapi korang dapat menahan diri. Banyak orang meluahkan cinta, tapi korang selalu berfikir dan berfikir lagi. korang termasuk golongan yang sukar jatuh cinta.

p/s:: this entry aku terbaca dlm 1 website.. *aku da lupa nme website nya* n aku share benda ni ngn korang semua.. *copypaste* :)

No comments:

Post a Comment